Control Z Season 2 | Official Trailer | Netflix

Published on Jul 20, 2021
This school year, secrets aren’t the only thing at stake. Someone will make them pay for all the trouble they’ve caused. Vengeance, served cold on August 4th.

SUBSCRIBE: bit.ly/29qBUt7

About Netflix:
Netflix is the world's leading streaming entertainment service with 208 million paid memberships in over 190 countries enjoying TV series, documentaries and feature films across a wide variety of genres and languages. Members can watch as much as they want, anytime, anywhere, on any internet-connected screen. Members can play, pause and resume watching, all without commercials or commitments.

Control Z Season 2 | Official Trailer | Netflix
youtube.com/Netflix

Someone intent on seeking vengeance for Luis starts targeting students and teachers at the high school as Sofía rushes to solve the latest mystery.

Comments

  • DID I JUST SEE A SOFI AND RAUL KISS

  • I NEED A SOFI AND RAUL END GAME

  • i’m so excited :)

  • Ben unuttum diziyi arkadaşlar siz devam edin

  • Isabella wanted to escape the hacker, so she moved to constance, but now she is in the presence of gossip girl

  • Where is Isabela? She is my favorite character :(

    • She moved to new york. Xoxo Gossip girl.

  • 1:35 Javier trying his luck on Natalia too

  • Bruh this shit looks amazing ugh I’m excited

  • Omg yes finally

  • Sofi is cute

  • So is the show originally in Spanish? I’ve noticed that the audio was off with the characters at times 🤔

  • Omggg I can’t wait

  • my theory's are the following luis is alive but faked his deat sofia could be the new hacker isabella could be the hacker or gerry because he blames everyone else for luis death

  • ı forgot them all ugh

  • Sofia and Javi ♥️ get together both of them

  • FINALLY IVE BEEN WAITING THIS FOR MONTHSSSSS YEAAYYYY

  • Omg i can’t wait!! I can’t help but like Raul. I want him and Sofi to be endgame

  • Bunlar ne mal adam ya amk tehtit altındasınız bir gününüz olaysız geçmiyo yine de parti yapmadan durmuyosunuz (baya elite aynısı )

  • So when is s3 of sex education

  • I just rewatched the first season in preparation!!!!

  • This show really reminds me of The Elite

  • Omg yessssss!

  • If i dont get raul and sofia.. i don't want it😒

  • Song name please

  • Let’s gooo ive been waiting since the first day it came out for season 2😂😂😂

  • what's the song name?

    • It's called "Skeletons" and we made it specifically for the show! The link to pre-save it to your library is in my IG bio @spritely , or you could follow any of us on there/spotify to know when it comes out!

  • Sofi & Javi 😋

  • CANT WAIT!!!!

  • People shipping a sociopath with his victim who he also kidnapped is beyond me...

  • NİCE NİCE NİCE

  • neden türkçe altyazılı fragman verilmiyor anlamıyorum

  • Its prob jerry

  • cant wait

  • S2 looks more intense !!!

  • Pleaseee make them together~ I mean Sofi and Javi :"))

  • Duuddeee I realized I forgot the events of Season 1...

  • I didn't think this would get a season 2!

  • I think the hacker in this season would be Javier, just my guess though, maybe Javier was trying to win Natalia's trust so that she will be a help to him, because it's weird for Javier to help Natalia, and also he was being weird whenever Raul talks to Sofia, like yes he is the hacker in S1 but still I guess he gets a redemption arc in this season and wants to get forgived by Sofia, JUST MY GUESS OKAY?

  • I knew it, Luis's death will be important in S2

  • Still shipping Sofia and Javi 🤪

  • CANT WAIT OMG

  • the way i forgot about this show- excited for s2 though!!

  • Guys i literally don’t remember what happened in the first season can someone remind it for me

  • SO HYPED FOR THIS

  • Javier and Natalia 🔥

  • This looks similar like 13 reasons why s4

  • Se me olvidó cuanto le gusta estar en el techo a esa muchacha 😭😂😂😂

  • I cant wait to see Gerry again. At first I hated him but he definitely became better later on. Both him and Luis deserved so much better as well as some other characters. Super excited for season 2!!!

  • I have to rewatch the 1st season cause I remember absolutely nothing

  • Wannabe de elite

  • Finally

  • Had totally forgotten abt this show.. Thank god s2 us coming...

  • Now I gotta rewatch season 1 cause I forgot who these people are

  • pur

  • YASSSSS JAVI AINT DEADDDD

  • OMG!! I was waiting for this..

  • I find myself enjoying foreign movies and shows more than American movies. The stories are more interesting and New. I Love the variety offered by Netflix. Control Z is a more facinating version of gossip girl or pretty little liars plus it doesn't drag on and on. I just watch 8 episodes in one sitting! So Cool and Awesome!

  • Young royalss

  • IM SO EXCITED I LOVE THIS SHOW

  • Rauuul thought he got awaaaaayyy?? u ain't going no where playaaaa part 2 on that asssssss

  • I need to rewatch s1 cause I totally forgot what it's about

  • che figata

  • AAAHHH I'M SO EXCITED

  • How this show got a season two I do not know

  • Listos 🇲🇽

  • I'm wondering what's the song is. Anybody knows?

    • It's Called "Skeletons" and it comes out on Sunday! I made it along with WOLFE & Who's Sem specifically for the show. The presave link is in my IG bio @spritely if you want to add it to your library :) or you could just follow any of us on there/spotify and we'll keep ya posted!

  • Anyone know what song this is?

    • It's Called "Skeletons" and it comes out on Sunday! I made it along with WOLFE & Who's Sem specifically for the show. The presave link is in my IG bio @spritely if you want to add it to your library :) or you could just follow any of us on there/spotify and we'll keep ya posted!

  • Oh wow!! Can’t wait for this

  • Guys look at 1:57 I think I know who the villain is for season 2 (spoiler)

  • cant wait

  • Ya se q raul es el hacker pero ojala se quede con sofi tremenda pareja man

  • Yes!

  • Se mamaron

  • her işte olduğu gibi bunda da netflix türkiye sınıfta kaldı. bu fragman netflix türkiyede neden yayınlanmıyo ya

  • Here for the Raul redemption arc ✨

  • Luis death is depressing lowkey

  • omg i'm actually so excited, this series is amazing. it deserved a second season.

  • Does someone know the song?

    • It's Called "Skeletons" and it comes out on Sunday! I made it along with WOLFE & Who's Sem specifically for the show. The presave link is in my IG bio @spritely if you want to add it to your library :) or you could just follow any of us on there/spotify and we'll keep ya posted!

  • WHAT THE HELL!! RAUL KİSSED SOFIA

  • i just finished season one i can’t wait for season 2

  • if Javi and Sofi dont end up together ⚰️

  • idk why but i can’t like Javier. He is a bully too, right?

    • @big dickie no he didn't. It was an initiatiion for the football team. He never bullied the kid

    • @Drippy Staff have u watched all the episodes of the series yet? he just like gerry, bully and force someone to find the death. i like sofia but dont know why she choose him, so disappointed

    • No he isn't.......

  • Team Raul 😎😎

  • At last it's out !! Was eager about the relase this the whole time !

  • JAVI

  • Esto va estar perrrrrooonnn !!! Buena historia la primera. Can’t wait for this one to come out.

  • OMG YES CAN’T WAIT

  • what is song name

  • Isabella where and her x where 🙄 everything is good

  • So the neglected love child of Euphoria and Assassination Nation is back in the fold.

  • Finally a another season. Thought it was not coming back.

  • SOFIA Y RAUL OMG

  • SOFIA AND RAUL OMG

  • for anyone wonderibg Isabella changed her name to Luna La and transfered to a school in the US with her new rich af friends

  • Any Raul and Sofi shippers here? Or is it just me?

  • No creia que los gringos vieran esta serie que pensaran de los jóvenes de México pero si son así 🤣🤣🤣🤣

  • is it bad that i love gerry? like i love this character in all his many many flaws

  • The way that i still don't remember what happened season 1 but i kinda know what's going on here makes me hype